10 juli

yesyes,öhm. hade träning för Anna igår :D gick super.
träna på halter efter hindret. hon fattade, och  de krävdes
inte jättemkt jobb efter några ggr ;D

De är rätt nyttigt :D tihi.. måste ju hålla oss i form nu fram tills 30e,
ja efter den 30 också såklart :D men ja, komma i form är kanske mer
rätt uttryck :D men snart är vi där ;D  yeey :D åh gosh i love my horse :D

Hon är nog fan, en av mina bästa vänner, om man kan säga så ..
hon gör allt för mig, och jag gör allt för henne :) Hon kan vara en bitch
mot mig, och jag kan vara en bitch tillbaka.. Men hon visar FAN så jävla
mkt kärlek :D hon är så satans personlig ! vilket jag älskar mer än allt
annat .. ÅÅÅH! ,  synd att man inte har egen gård, då skulle jahg varit med
henne 24 / 7  ..


nu ska jag duscha och tänka lite till på henne, och ja, det lät nog snuskigt. haha

men jag lovar, it's not what it looks like :O :O :O

puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, hur är det? =)

2009-07-11 @ 23:38:28
URL: http://fribor.blogg.se/
Postat av: Chili

fin häst o blogg du har!:)

2009-07-11 @ 23:38:46
URL: http://strangebakery.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0