12 juli

yesyes då var den tolfte juli här, och det innebär att ägarna till de tre PRE-hästarna kommer hem..
 skönt på ett sätt, sorgligt på ett annat.

Kom till stallet vid halv 10 idag, syrran följde med mig :)
gav de två hästarna mat, medan dom käka gick jag och hjämtade min i hagen.
fixade henne och sånt, sen satte jag upp syrran på ryggen. sen gick jag brevid och
gick ut på promenad, den rundan tog 35 minuter, den lilla rundan som normaltvis tar typ 20,
 så ja, de gick lugnt och sansat, inte så mkt tjaffs. sen fick hon käk när vi var tillbaka
i stallet, släppte ut lilleman sålänge, sen tog jag ut henne efter en kvart typ, och sist tog jag ut pågen.
seeeeeeeeeeeeen, mockade jag till pågen och satte mat.sen plocka jag ihop mina saker medan julia
(syrran) sopade rent.

Sen körde vi hem, ska tillbak till stallet senare.. och ta in dom, och eventuellt träffa Carin och Märta. om dom har hunnit komma hem :P

Adios / j
 
Bild på Payback åt vänster och Dorrit till höger : )  best friends


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0