13 juli

allooj!

Har varit och jobbat idag, hittade inte mina nyklar dock, så mamma fick köra mig, SOOOFT javisst :D  Sen gav jag lilleman och pågen maat, och släppte ut dom med höet i hagen :) Sen gick jag ner till sommarhagen med mat till min baby :D  Sen kom mamma och hämtade mig,, ska tillbaka sen och rida :) Tänkte ta en runda på banan idag.. eller ja, beror på vilket humör hon är på..

FUCK, typ 2 veckor kvar nu, mah gahd ;D haha när jag tänker på de så blir jag nervös, normalt? :P nej, för jag har tävlat innann, dock var de ju typ 6 år sen, ;P men ja, vafan, Har planer på att hoppa 60'n och sen ta nårra hopp på 80'n, får se hur de känns, men vafan, kan inte sitta och tänka på de nu Ju :O haha jobbigt och vara nervös som säkert inte kommer vara så farligt. ska bli hur kul som helst iaf :D

En grej som oroar mig för tillfället, är dessa stora geting/broms liknande grejorna, dom BITS ju.  och är allmänt obehagliga. tur att dom inte är på min häst iaf ;P haha för jag har preparerat henne med Citronella-spray från grekland (6) vet inte vad där står på flaskan, men de hjälper som fan iaf :D  har ni också problem med dessa äckliga flugfän? :S

nu ska jag se på Grease , sen sova lite kanske, och sen till stallet ikväll :)
PUSS / j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0