2 juli

nu e jag klar , eller ja, var inte så mkt och  göra.. sätta på huvorna och spraya lite.. Menmen.hästarna hade varit ute inatt så :)  och nu har jag även fodrat hästarna i andra stallet.. och.. vet inte om jag ska ta in och rida min egen eller om jag tar henne en liten runda ikväll istället.. Det har ju inte hunnit bliva så varmt ännu.. menee.. nä, tar de ikväll ;D

kanske blir en tur till stranden lite senare ? kaaaanske :P och sen blir de sofierokiosken och kränga glass! göttit.. ska krydda idag ;D haha ta de festaste dom har ! (6)

Men nä, igår - update - skulle jag rida ut en runda på kvällen tänkte jag.. Men nä vafan tog henne i longeringslinan och gick ut en liten runda istället.. Hon tycker inte om att gå förbi ett par hus här på vägen, så såklart gick jag den vägen för att träna lite. och de gick bättre än vanligt.. de tog ju fortfarande tid.. men hon ryggade inte en enda gång.. dock fick vi sck-sacka en del.. Men men,, gick fiint ändå ;D blev iaf bättre :)

Nu ska jag dricka latte och se vad som händer i andra människors liv ;)  PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0