29 juli

yesyes, sorry, but have to say it once again... IMORGON!!

ska snart dra till min moster och hämta hennes släp..  skulle egentligen hyrt, men kom på att detta fanns.. dock nte lika fint kanske.. men ja, de går hoppas jag.. sen ska jag hämta emmas sadel. låna den imorgon om den passar , efter som jag inet har ngn egen hopp.. bara dressyr.. inte jättebekvämt  :/  Sen ska jag och mamma åka och kolla på vart this place ligger, så att vi hittar rätt imrg. rätt bra o veta, haha så man inte kör fel liiksom :P 

Sen blire till stallet. mocka till pågen, och sen rida min.. sen ska jag packa ihop grejor, hoppas jag inte glömmer ngt :D haha

Behövde inte jobba idag heller, kom dit, men så sa dom att dom hade skickat sms till mig och sa att jag inte behövde komma förrän senare.. haha så, ja, jag softa, sen kom pappa o hämta mig vid 10, då stack vi till doktorn, skulle fixa våra öron.. så nu hör jag igen.. sen tillbaka till stallet ohc släppte ut pågen.. sen hem och kollat på ellen :P

Så, nu ska jag plocka undan lite disk till mamma, sen drar vi och hämtar transporten.. PUSS / j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0