3 juli

hola !

Idag har dagen bjudit på jobb, har även putsat lite träns och sånt.. Har varit hos polisen också och beställt nytt legg. tar ca en vcka.. snabbare än jag trodde.. så de är la gött.. så nästa helg får de fan bli after work om de är najs väder :D

sen harj ga varit i malmö och hämtat semin med Anna och Marie.. käka mc och sånt ;D nicenice..
 
nu kollar jag på Prins i new yokr eller vafan den heter? , ska snart ut i stallet och mocka lite, och sen rida ut en runda på hästi min :D får la se hur de går.. hon gick itne igår.. så hon lär väl vara pigg :D får la se.. sen får vi se vad som händer,, om de blir något stan eller inte.. : )

annars blir de väl hem och käka choklad och läsa en bok eller ngt.. kanske dra til kusinen om de inte blir försent :) får se får se..

Annars bjuder inte helgen på ngt speciellt. snack om bio eller bowling imrg..  hade ju varit treeevligt..  ska försöka hoppa imorgon också om jag hinner :)

Nu ska jag snart ut i stallet.. wish me luck :D
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0