30 juli - tävling

ååh. jag är såååå nöjd med henne !

Gick för åt helvete när vi skulle lasta henne hemma, vilket jag nästan visste, så hon stack.. haha  tröga häst,, stack ÄNDÅ ner till sommarhagen.. ville väl tillbaka.. så hämta henne.. sen lasta vi henne :) körde tjugo över 4, lite sent,, skulle kört 10 över :P
Väl där. anmälde jag mig, sen tog jag ut henne.. trodde att hon skulle bli hispig av alla andra hästar, plus nytt ställe osv.. Men hon var lugn som en filbunke.. verkligen super.. gick lite med henne, före pappa tog över. så jag kunde kolla banan.. Tur att den var så simpel och självklar.. annars hade det blivit lite problem :P Red fram henne, med tusen andra hästar på framridningen.. sen in på framhoppningen.. gick kanon :)

Sen var det vår tur på 60'n.. iiiih ! ;  hon stannade tre ggr på 1an. några ggr på 2an osv osv :P personalen fick lägga ner lite bommar överallt tyckte jag.. men vi kom runt :)  Hon var väl lika nervös som jag, plus vi har aldrig hoppat en hel bana, plus det var gräs, har aldrig hoppat på gräs heller..  Men runt kom vi :)

Red lite i ridhuset, fick fram henne fint, hoppade ltie på framhoppningen,, lugn som en filbunke och hoppade allt !

(80'n) In på banan åter igen.. då gick et SUPER ! ,  hoppade allt ! lite stora språng vissa ggr.. haha men ja :D  hinder 1-6 gick nice, 7an , sista hindret, la precis efter in/utgången,. så där stanna hon. kom en gång till..  och då hoppa hon :D   haha hon var väl trött :P

MEn jag är verkligen SUPERNÖJD!, förvänta mig ingenting annat.

ÅÅÅH. får ut på sånt här lite oftare. hon tycker de är skitkul och jag likasåå,, spec när hon uppförde sig så pass bra !

gosh, i love my horse :D

Andi var där och tog foto.. och emma filma?
Så nu väntar jag bara på bilderna och filmen ? :P

kanondag!.. sen var hon jättelätt att lasta in också.. helt perfekt !

puSSS / JEssica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0