4 juli

idag har de varit behagligt väder, dock har jag inte ridit än, blir en hoppövning med fjärilshinder senare..  Igår blev det stretchövningar som jag fick av Anna, Tackar vi för.. Hon fattade rätt snabbt vad det gick ut på, och hon gick riktigt nice i slutet :D
som sagt blir de hoppning ikväll, satte upp två hinder igår..  så får la se.. Har anmält mig till kullabygden nu också :) SÅ ja, typ lite drygt tre veckor kvar :O haha mah gahd! ;d

Men nu ska jag kila iväg och se bio med anna ,, angels and demons. har väntat aplänge på att jag och andi skulle gå och se den. men nu orkar jag inte vänta mer :P hihi..

Ska rida när jag kommer hem. uppdatering kommer imrg :D Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0