6 juli

idag har jag jobbat en snabbis, och jag fattar inte varför, men de känns som typ söndag idag. :/
kan bero på att jag var klar i stallet snabbt, sen tandläkaren sen har jag softat på stranden ?
jag vet inte, men de känns underligt ! ;D  menmen,

ska till stallet nu eller ja, senare. och rida ut en sväng tänkte jag.. Hon fick stå igår, vilket jag inte ville egentligen, men jag hann inte med ! fakk också.. så får rida ut en runda idag istället.. men de skadar väl inte henne att vila en dag såå :)

 Hur som helst, har anmält mig till kulla nu, måste in och kolla om jag står med på startlistan ;D ska bli intressant, hoppas jag får mitt nya schabrak tills dess också , så kan man ju använda det då :)

 Var så orolig innan när det regnade och åskade, 6 hästar har ju dött av åskan nu, så jag övervägde om jag skulle ta in henne, Men gjorde det ej, så hoppas hon lever när jag åker dit ikväll ..

Aja, ska snart äta när mamma kommer hem, och sen ska jag till stallet ;)
 
 ADIOS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0