7 juli

de åskar ute, jag ska nog till stallet och ta in hästen. vill inte att hon ska dö ju. :O
fan jävla röv-väder... Ska man behöva ta in alla hästar igen!?  ååh, de orkar jag inte.

Jag måste måste måste rida idag också.. nör ska jag hinna det? n´är ska jag hinna det,
om de ska vara sånt här väder? rättare sagt.. och om de är sånt här väder , har jag ingen lust att
åka till båstad heller.. och mitt legg har kommit idag.. tog inte alls så lång tid som jag trodde.. riktigt soft. beställde i fredags, så fick jag sms idag .. helt kanon.. after work work på fredag som gäller ;)

och imorgon är  det en stooor dag! ;D tiiihiii
nä , nu ska jag ta tag i livet.. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0