8 juli

blev inget båstad igår, blev bio istället. transformers :/  fick offra mig .
Dock bättre och roligare än väntat, jag var ENDA  tjejen i hela salongen,
jag och 15-20 andra killar. niice jessica nice! ;P

Red ut med ove igår också, fick träna lite på flåset igen, dvs samma runda som vi red sist,
dock tog hästi för sig lite mer denna gången och ville inte vara längst bak längre ^^ vilket
jag tycker är rätt skönt, då har ju hennes självförtroende ökat :) Vilket är skitbraaa :D tihi *

ska till polisen nu med mamma och hämta legget, finally ! ; har även jobbat idag, lagt in spån i hälften 
av alla boxar, sen stått och garvat med christer i en timme typ ;D trevligt liksom ! ; 
kollar på kattungarna nu, och GGUD vad dom är söta ! ska lägga in bilder snart , när jag hittar min mobilsladd :D
dom e übergulliga nu när dom har börjat springa omkring och busar :D tihi* 

nä, nui kom mamma hem från jobb, så nu ska jag byta om, och sen am i out of here..
sen blir det till fjärestad ikväll och kolla på en saaak ;D ska bli intressant :D PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0