11 nov

inte uppdaterat på ett tag :P

Red igår, ut med anna. en runda på ca 45 minuter i mörkret :P 
gick bra, hon kändes dock itne så framåt, men de kom igång igen
när vi hade värmt upp lite ;P

Idag fick hon stå, borstade henne och flätade hennes man och svans istället :)
Imorgon ska hon eventuellt klippas, spännande och se hur de blir med de ;P

Jag har aldrig klippt henne innan, och jag vet inte om hon har varit klippt tidigare heller,
före min tid om man säger så. Inte på ngn vinterbild jag har sett iaf :O uuh-.ooh ! 

det löser sig hur som helst, får väl börja klippa på ngt osynligt ställe till en börja och se hur hon reagerar ,, går hon i taket, så skiter jga i de :P  hööh
nu ska jag sova, min arm smärtar, tog sprutan i MÅNDAGS, och de är snart torsdag..  riktigt jobbigt :S

menmen, hörs efter irg, och evebtuellt kommer lite före- och efter-bilder då :) 

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0