27 okt

idag är jag fanimig trött alltså :P 

Clinicen var LOVELY ! ,  HAHA hann vänja mig vid engelskan, så tänkte lite på engelska sen. :O
körde därifrån vid halv 6 ca :) Var inne i hingst-stallen också. men inget speciellt direkt.. såg
lite halvdanna ut. höhö menmen. finns säkert de som tycker om de också.. vad vet jag..

Iaf, inget stall igår som sagt, bara softa på soffan.. 

IDAG däremot, hon har inte gått på tre dagar, men idag kommer mikaela!, llängesen jag skrev om henne jap, men she's back in B. ;) så ska träna idag för henne, och sen ska hon eventuellt rida lite också.. yees indeed !

Får la se hur det går ;P  menmen
nu ska jag käka, sen ska jag till stallet.. Mamma kör mig, hon är ändå ledig. såå ja ;)
Sen blir de stallet vid kl 3. nicenice. wish me luck :D 

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0