25 jan

idag åkte jag till stallet vid 12, var där vid 13.
mockade och så, la in ny halm och så :)
Sen gick jag och tog in henne, borstade henne länge
och sen tog jag på henne grejorna, och gick ut i paddocken
satte upp, och stod helt stilla. inga problem, fast hon var lite,
ja, jag vet inte. oriden :P GUD vad mjuk hon var i munnen,
och hon sammanbetade som en guuuudinna!, skrittade bara,
men goooosh, hon var mysig! hade kunnat rida henne barbacka
, det hade inte varit några problem alls !

Imorgon ska jag brodda, gjorde inte det idag, då jag inte tyckte att
behövdes. eftersom jag då bestämde mig för att bara rida i paddocken.
MEN IMORGON! ska jag brodda, och rida antingen på grusvägen,
eller så tar jag någon gräsväg. Eller ngn åker där det är hyffsat plant.

Längtar tills snön och isen är borta, så att man kan rida lite meeer,
ja oordentligt !

riktigt kul och ha suttit på hästryggen igen iaf :)


tog lite bilder också :) ska leta upp sladden till mobilen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0