26 jan

idaaaaag, åkte jag till stallet vid 14, var där vid 15. 
Mockade till min, och Å's hästar. Sen kom A vid 16.
Fixade klart allt i stallet, sen hämtade vi in hästarna.
plockade på dom grejorna, och red ut en runda. 
Red längs gräsvägen och sen runt åkern och in i
K's hagar. Mysigt :) tog dock bara en halvtimme typ. 
Men ja. :)

kom tillbaka vid 17. tog in T och G, och gav mat och
gjorde ny. Sen skulle jag ta bussen 17.30, men eftersom
klockan bara var 17.10 så åkte jag med A till Månsgård.

Gaaah, vad mycket där är, blev sugen på ett schabrak :)
skitnaaajs. Sen åkte vi hemåt, fick köra ikapp bussen,
som gick hem till mig ;P hehe. Sen. när jag kom heeem,
var ingenting diskat, fast Andi varit hemma två timmar ;P

IAF, vi/han gjorde mat. GI-mat och sallad. käka det. Sen
gjorde jag GI-smoothies :) GOTT det blev istället ;)

Tänkte ge er receptet för en person

2 dl naturell lättyogurth
1 tsk råsocker
1 dl hallon/blåbär eller ngt annat fryst bär
2 msk krossade linfrö

Lägg allt i en bunke, och använd stavmixer eller dyl.
och blanda till en fiiiiiiiin smet :)


MUMMA! 


och nu ska jag upp en halvtimme på träningscykeln tänkte jag :)

Ha de braoo :) 
ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0