27 jan del 2

har varit i stallet nu :)

Mockade till mig och A först, fixade klart de två boxarna.
Sen tog jag in hästen och fixa henne. fotade henne och så:)


Hade Andis kamera med mig idag igen :) hiih. busigt ;P
tog på henne grejorna, och gav mig ut i stormen. för några
varv på volten :) Gick toppen ! dock gillar hon nog snöstorm
lika lite som mig ! :P hehe, men hon ställde upp iaf :)

Efter några varv, gick jag ut från paddocken, och tog samma
runda som jag och A gjorde igår :) idag var hon dock lite vildare;P
haha , Men fick fram henne på de två ställena hon verkligen inte
ville :) Hehe, så jag e nöjd med dagens ridtur. Men vi såg ut som troll
när vi kom tillbaka ;P haha

Sen släppte jag ut henne när hon var klar i stallet, och tänkte, ja jag har en och
en halvtimme tills bussen går, nog faaan hinner jag mocka till Å också :)
Så mockade hennes två också.. sen satte jag Höet och gjorde vattnet.

sen var där lite dötid, så fotade katterna , och stallet/sadelkammaren lite;P

sen gick jag till bussen. haha kände inte mina knän alltså.. Det
är illa :D

Menmen, nu sitter jag här med te. ska snart diska lite. sen kommer mamma efter tre
typ. :) Sen ska jag och Andi ut till Ö&B , och sen kanske kolla ut ett skrivbord :)
sen godgod middag ikväll, vet inte vad än. men de är oftast gott iaf :)

Ha det brao. :)

Bilderna är från idag! :)


Rut, eller ja, jag kallar henne Rutan ;)


Fått denna skylt av stallägaren :) Snällt. tack ! :)


Mitt hjärta! <3


honey!

tack för mig. hej!


Kommentarer
Postat av: «PinkieLaady

Hejsan! Jag har precis skapat en ny blogg så du får gärna ta dig en titt :) jag kommer ordna en tävling om några dagar där jag kommer lotta ut kläder!

2010-01-28 @ 16:10:19
URL: http://pinkielaady.blogg.se/
Postat av: anna

FRÅGESTUND/tttypanna.blogg.se :)

2010-01-28 @ 16:26:29
URL: http://tttypanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0