bilder

eftersom jag inte har uppdaterat på länge, så lägger jag upp lite bilder till nu när jag har tempot uppe xD



Har inte hänt så mkt på senaste tiden faktiskt.. Hon har stått ett BRA tag.
tänkte dock börja sätta igång henne lite smått på måndag. Har gjort upp
ett schema som jag TÄNKTE följa, dock har jag gjort det innan, det här
med schema. haha och det har ju inte gått som planerat om man säger
så. Men ja, lite skillnad nu. Jag och Andreas ska gå på GI-metod. Så då blir
det ju promenader och lite så, god mat och så tänkte jag kombinera det
med lite ridning. DOCK är det inte roligt att rida nu när det är snö, MEN får
väl brodda och sätta olja under hovarna. Det löser sig. Ut och skritta lite
och sedan mer och mer.  Ska lägga upp mitt schema här någon dag. 

Ha det brao ! CIAO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0