gårdagen.

Igår åkte jag ut till stallet vid 13.
mockade och fixade , sen tog ja in henne
borsta inte henne och tog inte av täcket ens ;P
hade ett dilemma mellan benlindor och benskydd.
valde benskydden, eftersom jag skulle släppa ut
hennei hagen  när jag hade varit ute på vår promenad :)
Gick över åkrar och gräsängar. haha sjukt jobbigt för mig.
jobbigt med så mkt snö. hon tyckte det var roligt,
och hade mulen på marken hela tiden, som en hund när man
är ute och går med den :P haha roligt.  Hon kunde går flera
meter med mulen nere, haha sen kunde hon hitta en doft
och stanna och lukta lite. HAHA! koko!
senvar vi ute i ca 1 timme, och på slutet ''släppte'' jag henne
på ängen, i longeringslinan dådå. och då jävlar, HAHA
fan var hon braka loss. tänkte bara att hon skulle ramla
eftersom det är inte JÄTTTEjämnt där, och hon är så slarvig
med att lyfta fötterna. MENMEN, hon galoppera och trava
som aldrig förr i princip!. haha skitkul och se :)
Sen släppte jag ut henne i hagen igen :)
Och idag ska jag rida ut med A och ev. Å.  :)
att gå på grusvägen med hästen gick FÖRBANNAT
oväntat bra. hon hade inga broddar, och hon kasade inte
, förutom när hon blev rädd för en buske ochhoppade åt sidan
men de är ju hennes eget fel :)
Så får se hur det blir.
Slänger in två bilder på henne, :) från promenaden såklart
Mulen i marken
ute på åkern :)

Kommentarer
Postat av: cattis

vad fin häst du har :) vad för ras ? :D

2010-01-29 @ 13:12:59
URL: http://catharinanejman.blogg.se/
Postat av: Sandra - Keep It Natural

Fina bilder :)

2010-02-01 @ 19:20:12
URL: http://velepa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0