idaaaag

Ska försöka göra mig en GI-frukost nu, tråkigt att göra till sig själv och så.
men jag e pepp till detta.  sen ska jag till stallet vid 12 tänkte jag :) Fixa och fixa.
Sen på med broddarna och ut och skritta lite.. Ser ju ut att vara hyffsat väder iaf :)
Ta bussen hem vid 2 eller 3, beroende på hur smidigt det går. Möta andi hemma,
sen ska vi handla på maxi. NÄ dääär kommer inte vara mycket folk! haha
var och hämtade en träningscykel igår också, så får väl ta ngt varv på den också, om jag orkar.
andi sa att man blir trött när man inte får äta pasta och sånt. BRÖD, de kommer jag sakna
om jag nu går in för detta helt och hållet :D
men ska gå och fixa lite nu. Sen ringa lite phonecalls :D wish me luuuuuck!
J



Augusti/September 08
och nedan, juni/juli 09



(Update ! 
Lägger märke till maringalen på först bilden.. HAHA kommer ihåg att jag hade
slängt den för läääääängesen när jag tog juni/juli-fotot. pga att den såklart inte
passade längre ;D kul :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0